چهارشنبه،12 ارديبهشت 1403 English

معاونت غذا و دارو

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • آئين توديع و معارفه معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد
      كد خبر: 25387
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      تعداد بازديد: 77
      توسط معاونت غذا و دارو برگزار شد.

      آئين توديع و معارفه معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد

      به نقل از روابط عمومي ،  "دكتر جواد قاسميان يادگاري " به عنوان معاون غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي لرستان معرفي و از زحمات "دكتر محسن اسدبيگي " معاون سابق غذا و داروي اين دانشگاه تقدير شد.

       دكتر بهرام دلفان، رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان در اين مراسم، تغيير و تحولات در سطوح مديريتي را امري طبيعي دانست .

       وي انتصابات جديد را فرصتي براي دانشگاه قلمداد كرد و گفت:  تقويت روحيه و كار تيمي در پيشبرد امور ، يك اقدام بسيار مهم مديريتي است .

       دكتر محسن اسدبيگي مديركل بيمه سلامت استان و معاون سابق غذا و داروي دانشگاه نيز در اين مراسم، با اشاره به جايگاه مهم و تاثير گذار معاونت غذا و دارو در تمامي ابعاد به خصوص در دوران حساس همه گيري كرونا ، گفت : با استناد به آمار رسمي ، استان لرستان بعنوان يكي از استان هاي مطرح با كمترين آمار مرگ و مير در بحران كرونا بوده ؛ لذا به همين منظور از زحمات ، حمايت ها و تلاش مجموعه ي همكاران و رياست دانشگاه قدر داني مي كنيم .

       در ادامه حجت الاسلام عوض نژاد معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ، ضمن تسليت ايام فاطميه ، از مسئوليت به عنوان يك امانت بزرگ الهي نام برد و خاطر نشان كرد كه حيطه خدمتگزاري بايستي در عمل به منصه ظهور برسد.

       دكتر قاسميان معاون جديد غذا و دارو دانشگاه با تشكر از خدمات دكتر اسدبيگي در اين معاونت ، اصلي ترين رسالت خود در جايگاه معاونت غذا و دارو را تمركز بر مديريت كمبود دارو ، توسعه ارتباطي اين معاونت با دانشكده و انجمن داروسازي استان ، ارتباط با مركز گياهان داروئي و همچنين ارتباط سيستميك با ساير دستگاه هاي اجرايي استان با نگاه تخصصي تري عنوان كرد.

       گفتني است، آئين توديع و معارفه معاون غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي لرستان با حضور رئيس اين دانشگاه و هيات همراه صبح امروز برگزار گرديد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543340 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 0.77529501914978 seconds.
memoryUsage : 8377Kb