جمعه،10 فروردين 1403 English

معاونت غذا و دارو

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • بيانيه معاونت و دارو دانشگاه علوم پزشكي لرستان به مناسبت يوم الله 9 دي
      كد خبر: 18174
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
      تعداد بازديد: 118
      بيانيه معاونت و دارو دانشگاه علوم پزشكي لرستان به مناسبت يوم الله 9 دي

      بيانيه معاونت و دارو دانشگاه علوم پزشكي لرستان به مناسبت يوم الله 9 دي

       

       به گزارش روابط عمومي معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي لرستان، متن بيانيه دكتر امين حسنوند معاون غذا و دارو به شرح ذيل است:

       

      بسم‌الله الرحمن الرحيم

       

      يَدُاللهِ فوقَ ايدِيهِم (فتح: 10)

       

      تاريخ 40 ساله انقلاب اسلامي مملو از نقاط عطفي است كه در اذهان ملت شريف و ولايت مدار ايران اسلامي نقش بسته است. دوران غرور آفرين دفاع مقدس و رشادتهاي جوانمردان اين خطه، تسخير لانه جاسوسي آمريكا و پيشرفتهاي هسته اي از نمونه هاي بارزي است كه جزء هويت هر ايراني ولايت مدار و متعهد مي باشد. و در اين عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند كه مسير رشد و شكوفايي ملت ايران را سد كنند كه با بصيرت ملت و رهبري مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناكام گشته اند.

       در حوادث پس از انتخابات رياست جمهوري 88 خباثت‌ها و عناد استكبار جهاني و بدخواهان نظام، بار ديگر آشكار شد و ساده‌لوحي برخي از خواص بي بصيرت كه دست‌هاي پليد دشمنان را در پس اين حوادث نمي‌ديدند، با «ناديده گرفتن آراي ملت»، به بهانه هاي واهي كوشيدند «جمهوريت» نظام اسلامي را درهم بشكنند و آتش فتنه دشمنان را داغ‌تر كردند. اما بار ديگر سخنان و رهنمودهاي ولي امر مسلمين و نائب بر حق امام زمان كه همواره چراغ هدايت اين انقلاب اسلامي در برابر فتنه هاي فتنه گران بوده ، به مدد نظام اسلامي آمد و با هوشياري مردم ولايتمدار و حساسيت آنها به مقدسات اسلامي، غبار فتنه از جامعه اسلامي شسته شد.

       اين فتنه اگر چه خسارت‌هاي بسياري به كشور وارد كرد اما با هدايت مقام معظم رهبري و لبيك آحاد ملت در نهم دي ماه آن سال، خنثي شد و بار ديگر نشان داد كه دست خداوند بالاي دست همه توطئه گران است و خداوند يار و ياور مومنان است. اين حوادث و فرجام نيك آن در نهم دي كه برآمده از پيوند عميق امت و ولايت بود، تجربيات گرانسنگ و نويني را براي نظام ما به ارمغان آورد تا با عبرت گرفتن از آنها در قبال توطئه هاي آينده دشمنان اسلام، هوشيارتر باشيم.

       دكتر امين حسنوند ضمن گراميداشت اين روز الهي، اعلام مي‌دارد امسال در حالي اين حماسه بزرگ و الهي را گرامي مي‌داريم كه بار ديگر خباثت‌هاي استكبار جهاني به ويژه آمريكاي جنايتكار ضمن بد عهدي‌هاي پسا برجام، مي‌كوشد با ايجاد شبكه‌هاي نفوذ، فتنه ديگري را براي تهديد آينده نظام مقدس جمهوري اسلامي تدارك ببيند.

       دكتر امين حسنوند در پايان اين بيانيه تاكيد مي‌كند: بدون ترديد ملت مقاوم و سرافراز ايران اسلامي همواره با تاسي به آموزه‌هاي ناب اسلامي و قرآن و درس‌ها و عبرت‌هاي عاشورايي و با پيروي از رهنمودهاي داهيانه فرماندهي معظم كل قوا حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي عزيز (مدظله العالي) در راه اصول و ارزش‌هاي اسلام و انقلاب ايستادگي و مقاومت كرده، آمال و آرزوهاي شيطاني دشمنان و فتنه‌گران را سركوب و اهداف پليد آنان را در نطفه خفه خواهد كرد.

       وي افزود: ضمن گراميداشت حماسه 9 دي، پيروزي ملت مومن و ولايت مدار ايران اسلامي اعلام مي دارد معاونت غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي لرستان در سالگرد حماسه ماندگار 9 دي بار ديگر بيعت خود را با رهبر فرزانه انقلاب تجديد كرده و همگان را به وحدت حول محور ولايت مطلقه فقيه دعوت مي‌نماييم.

       

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 1.4301290512085 seconds.
memoryUsage : 6868Kb