شنبه،01 ارديبهشت 1403 English

معاونت غذا و دارو

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • چهارمين جلسه قرارگاه دارويي معاونت غذا و دارو روز سه شنبه مورخ 98/9/19 در ساختمان بعثت با حضور تمامي اعضاء تشكيل شد.
      كد خبر: 17968
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
      تعداد بازديد: 140
      چهارمين جلسه قرارگاه دارويي معاونت غذا و دارو روز سه شنبه مورخ 98/9/19 در ساختمان بعثت با حضور تمامي اعضاء تشكيل شد.

      چهارمين جلسه قرارگاه دارويي معاونت غذا و دارو روز سه شنبه مورخ 98/9/19 در ساختمان بعثت با حضور تمامي اعضاء تشكيل شد.

       به گزارش روابط عمومي معاونت غذا و دارو، در اين نشست كه در ساختمان بعثت برگزار شد، جناب آقاي دكتر نيكبخت رياست محترم دانشگاه و دكتر حسنوند معاون غذا و دارو و ساير اعضاء قرارگاه دارويي حضور داشتند.

      در اين نشست مصوب گرديد براي ملزومات مصرفي و محلول دياليز نقطه ي سفارش تعيين گردد تا با توجه به  طولاني بودن پروسه ي خريد مراكز دياليز با كمبود اقلام مذكور مواجه نگردند. همچنين تيم دارويي معاونت غذا و دارو در داروخانه هاي بيمارستانها براي بررسي ميزان سفارش ، خريدهاي دارويي، بدهي دارويي و حل مسائل موجود حضور پيدا كنند و در صورت عدم توافق با رياست بيمارستان در حل مشكلات مذكور جهت  بررسي و حل مشكلات به رياست دانشگاه انعكاس داده شود.

       براي تامين نيروي داروساز در داروخانه هاي بيمارستاني كه به بخش دولتي واگذار گرديده است، داروساز آزاد يا دانشجوي 180 واحدي به كار گرفته شود و پرداخت حقوق داروساز از محل تبصره ي 3 ماده ي 14 و مبلغي معادل حقوق داروساز در بخش خصوصي پرداخت گردد.

      تخصيص مبلغ دوميليارد تومان جهت پرداخت قسمتي از بدهي هاي تجهيزات پزشكي دانشگاه بر اساس الويت بندي معاونت غذا و دارو و اداره ي تجهيزات پزشكي از ديگر مصوبات اين جلسه بود.

      نظر به اهميت و ضرورت حفظ كيفيت ملزومات و تجهيزات پزشكي مورد استفاده در مراكزدرماني و لزوم پيشگيري و مبارزه با قاچاق اين كالاها، موكد گرديد خريد و تامين اقلام مزبور وفق ضوابط و مقررات جاري و مطابق با فارماكوپه مصوب و تنظيمي مركز درماني و الزاما از طريق شبكه توزيع قانوني صورت پذيرد.

      كميته ي قرارگاه دارويي دانشگاه علوم پزشكي لرستان به منظور ساماندهي وضعيت دارويي استان به صورت هفته اي برگزار شده و در آن سرپرست دانشگاه، معاونين غذا و دارو، بهداشت، درمان و توسعه دانشگاه، مديران سازمان هاي بيمه گر، مديران دارو و تجهيزات دانشگاه، نماينده ي استانداري و اعضاي متغير به تشخيص كميته حضور دارند.

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 3.493889093399 seconds.
memoryUsage : 7918Kb