جمعه،10 فروردين 1403 English

معاونت غذا و دارو

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • برگزاري مراسم گراميداشت روز كارمند و روز داروساز
      كد خبر: 17056
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
      تعداد بازديد: 245
      برگزاري مراسم گراميداشت روز كارمند و روز داروساز

      برگزاري مراسم گراميداشت روز كارمند و روز داروساز

       به نقل از روابط عمومي معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي لرستان، به مناسبت گراميداشت روز كارمند و روز داروساز مراسم جشني روز سه شنبه پنجم شهريور ماه سال 1398 در سالن اجتماعات رازي معاونت غذا و دارو برگزار شددر اين مراسم معاون غذا و دارو جناب آقاي دكتر امين حسنوند، ابتدا با گراميداشت هفته دولت و الگو برداري از ويژگي هاي والاي اخلاقي و رفتاري شهداي والا مقام رجايي و باهنر در راستاي تحقق اهداف عاليه انقلاب اسلامي، با تبريك روز كارمند و همچنين  روز داروساز از يكايك تلاشگران، مديران، داروسازان و كاركنان معاونت مراتب سپاس و قدرداني خود را اعلام نمود.

      دكتر حسنوند افزود: در چند سال اخير شاهد تلاش‌ها و موفقيت‌هاي زيادي در بخش‌هاي نظارت بر مواد غذايي و آرايشي بهداشتي، نظارت بر دارو و مواد مخدر، آزمايشگاه‌هاي كنترل مواد غذايي و آرايشي بهداشتي و تجهيزات پزشكي بوده‌ايم و اين نشان از تلاش‌هاي شبانه‌روزي همكاران ما در اين حوزه بوده است. اميدوارم با تلاش همه جانبه شاهد موفقيت هاي بيشتر معاونت غذا و دارو باشيم هدفي كه با برنامه ريزي و روحيه جهادي محقق خواهد شد.

      وي كوچك‌ترين خطا در انجام كارشناسي‌هاي معاونت غذا و دارو را بسيار نابخشودني توصيف كرد چون با توجه به اهميت و توسعه معاونت غذا و دارو نسبت به ساليان گذشته و افزايش خدماتي كه در حال حاضر به‌ منظور تضمين سلامت مردم ارائه مي‌شود حساسيت كار دو چندان شده است.

      در ادامه كاركنان به بيان ديدگاه ها، نظرات، مشكلات و راهكاري خود پرداختند. و در پايان اين برنامه از سركار خانم روشنك فاتحي، نسرين حسيني، وحيده كلانتري، زهرا خداكرمي فرد، مهندس اميد مقيمي منفرد، فريدون الواري، ايرج خدادادي، سعيد روستايي به عنوان كارمندان نمونه معاونت غذا و دارو با اهدا لوح، تقدير و تشكر به عمل آوردند. همچنين از داروسازان شاغل در معاونت غذا و دارو نيز با اهدا لوح تقدير از زحمات ايشان قدرداني بعمل آمد.

      آئين جشن روز كارمند و روز داروساز با اجراي برنامه اي به ياد ماندني و همچنين اهدا گل و شيريني برگزار شد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 4.4615700244904 seconds.
memoryUsage : 6782Kb