يکشنبه،09 ارديبهشت 1403 English

معاونت غذا و دارو

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • ارائه آمار و عملكرد مديران در سه ماهه اول سال جاري معاونت غذا وداروي لرستان
      كد خبر: 9364
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
      تعداد بازديد: 221
      ارائه آمار و عملكرد مديران در سه ماهه اول سال جاري معاونت غذا وداروي لرستان

      ارائه آمار و عملكرد مديران در سه ماهه اول سال جاري معاونت غذا وداروي لرستان

      جلسه آمار و عملكرد مديران در سه ماهه اول سال جاري با حضور دكتر رضا سپهوند و مديران حوزه هاي مختلف معاونت غذا و دارو برگزار شد.

      بر اساس اين گزارش، ارائه آمار و عملكرد مديران در سه ماهه اول سال جاري ، اهداف راهبردي و سياست هاي اجرايي و برنامه هاي ملي اقتصاد مقاومتي در حوزه سلامت مهمترين محور برگزاري اين جلسه بود.

      دكتر فريد باقري مدير اداره نظارت  بر دارو و مواد مخدر گفت :  بازرسي از داروخانه ها به دقت انجام مي شود ، كارشناسان اين نظارت ها را با برنامه ريزي انجام مي دهند تا هيچ گونه كمبود دارويي نداشته و قيمت مصوب داروها نيز در داروخانه ها رعايت شود.يكي از اهداف ما اين است كه در ارتقا سلامت جامعه گام برداريم.

      دكتر محسن اسدبيگي مدير تجهيزات پزشكي در خصوص پيشگيري و مبارزه باقاچاق كالا، نظارت بر توزيع تجهيزات پزشكي ، و فعاليت شركتهاي تجهيزات پزشكي در بيمارستانهاي تحت پوشش و نحوه انتخاب شركتهاي ملزومات تجهيزات پزشكي ارائه نمودند.

       

      مهندس فرزانه حيدري مدير نظارت بر مواد غذايي در اين جلسه به ارائه گزارش از تعداد بازرسي ها و نمونه برداري از واحدهاي توليدي ، تعداد پروانه هاي بهداشتي صادره ، اعلام و جمع آوري محصولات غير مجاز ، كميته غني سازي آرد ، برگزاري كارگاههاي آموزشي ، تعليق و ابطال و معرفي واحدهاي متخلف به مراجع قضائي ،  گشت هاي مشترك با غله ،صنعت و معدن و تجارت.... و بيان نمودند.

      مهندس معصومه حاتمي كيا مدير آزمايشگاه در اين جلسه به معرفي بخشهاي مختلف آزمايشگاه ، تعداد نمونه هاي ارسالي به بخشهاي مختلف به تفكيك سطح توليد و عرضه و واحد ارسال كننده ، ..... بيان نمودند.

      دكتر رضا سپهوند معاون غذا و داروي لرستان به بررسي و ارزيابي عملكرد مديران پرداختند ، ايشان پيشنهاداتي را در خصوص ارتقا عملكرد واحدها بيان نمودند.

       

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 0.53495907783508 seconds.
memoryUsage : 8379Kb